woensdag 3 december 2008

TIJD VLIEGT!!!

Nou, daar is ze weer! Tijd vliegt nu er veel veranderingen zijn in zowel mijn prive als werk situatie. Een achtbaan van gevoelens, beslissingen, keuzes, handelen, achteroverleunen, aanschouwen en weer verder. Ondertussen lekker snotteren want ja, dan heb je thuis gezeten zonder werk, ga je weer werken op een school, bingo!!!!! Een regelrechte aanval op mijn immuunsysteem natuurlijk, met ineens weer heel veel snotterende hoestende kids en collega's, dan mag ik niet achterblijven. Gelukkig maar 1 dag koorts.... wel moe moe moe en niessen niessen niessen. Ik durf het niet te hard te roepen maar ik geloof dat ik het ergste gehad heb. Ondertussen lachen en huilen door alle veranderingen. Genieten en stoeien met de kids op school want ja, de nieuwe juf moet je uitproberen! Flinke leuke uitdaging die ik geloof ik prima aan het doorstaan ben. Alle dingen tesamen zorgen voor een mooie les: leven in het nu!

Wat kan leven in het NU prachtig, pijnlijk, bijzonder, vrolijk, verdrietig, genieten, confronterend en in beweging zijn!!!

Voor NU: Weltrusten! (Mijn wekker gaat weer om 5.00u!!!.......)

Geen opmerkingen: