zondag 16 november 2008

GEKKENHUIS!!!

Er zijn van die perioden waarbij ik denk, goh, lekker rustig, er mag wel wat gebeuren in mijn leven. Dan op een gegeven moment voel ik enthousiaste spanning in mijn lijf komen, zo van.... er gaat wat gebeuren.... maar wat? En dan ineens als een bliksemflits in de donkere nacht heb ik een fractie van een seconde een 'overview'! Heel bijzonder! Zeker ook is er wat geraakt van binnen want ik borrel en bruis van de energie! Er is weer een nieuwe bron van kracht aangeboord waarvan ik het bestaan niet eens vermoedde. Daarbij voel ik ook veel dankbaarheid.

Afijn, ik ben nu 2 weken aan het werk op mijn nieuwe school en ik geniet! Het zijn lange dagen en er verandert in korte tijd zowel prive als in mijn werk veel momenteel.... gekkenhuis. Soms lijkt het wel of ik in een achtbaan zit, met alle ups en downs die erbij horen! En het werken met leerlingen die stoornissen hebben binnen het autistisch spectrum is zo ontzettend bijzonder! Ik voel me daar als een vis in het water en mijn collega's zijn, betrokken, open, warm, gedreven en zeker ook veel humor op zijn tijd! Erg belangrijk, een goed team! Heerlijk om te merken dat mijn inbreng gewaardeerd word, serieus genomen word en ook nog wat mee gedaan word! En dat al binnen twee weken!!! Vrijdag kreeg ik een mega-compliment, een collega van mij zei: Goh, het lijkt alsof je hier al maanden werkt! Dank!!!

Mijn leven raakt me momenteel op meerdere fronten diep in mijn ziel!!! Ontroerend!

1 opmerking:

Anoniem zei

Je geniet met volle teugen. Je bent in control en in flow. Je laat je vol lopen met energie en geeft liefde terug. Je staat nu op een hoge berg en overziet het pad je gegaan bent. Een nieuwe top lonkt. Klimmen maar!
Binnenkort gaan we eens wandelen ;-)