woensdag 29 oktober 2008

YESYESYES!!!!!

IK heb een baan YES YES YES! En niet zomaar een baan! Ik ga werken met autistische kinderen! Handvaardigheid, tekenen en co-mentor!!! Wow ja supergaaf, leerzaam, investeren en leren. De gesprekken die ik met mijn nieuwe werkgever en collega's heb gehad waren open, betrokken en eerlijk. Zorgvuldig kijkend naar de wensen van allen. Het voelt goed. Heel erg goed.
Ik begin maandag! Ik heb er megazin in! Het gaat ineens als een sneltrein !
De reistijd is het enige nadeel maja tijd is relatief, mooie uitdaging voor mezelf om in de praktijk te gaan brengen wat ik afgelopen jaren geleerd heb.
Heerlijk gevoel, alsof er een hoop puzzelstukjes samenvallen!

Ik geniet!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Yeahh, hebbes!
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat heerlijk dat je geduld wat opgeleverd heeft! Ik hoop dat de baan je gaat brengen wat je ervan verwacht! En dat reizen: je kunt niet alles hebbebn ;-)

Heel veel succes en geniet ervan!
Groet, Florina.