vrijdag 19 september 2008

Je maakt zelf de keus!

Het filmpje wat ik jullie laat zien raakt mij. En sterkt mij. In eerste instantie dacht ik: heerlijk, happy, peace en vree.... dan komt er een confronterend stuk en vervolgens een stuk hoe het anders kan. Zo is het, je hebt zelf keus hoe je kijkt, hoe je denkt en hoe je dit overdraagt aan de wereld om je heen. De inhoud is raak, de vormgeving is minstens zo raak! Zo compleet! Als toch wel critisch vakmens heb ik hier niks op aan te merken. Helemaal te gek, zelfs de muziek is zorgvuldig getimed eronder gezet, zodat het samenvalt met sommige bewegingen. Mijn complimenten aan de makers!

Dit komt binnen en ik zou het iedereen willen laten zien!

Telkens wanneer ik het kijk, en dat is regelmatig, word ik er stil van!

Elk moment kun je opnieuw kiezen!

Geen opmerkingen: