donderdag 18 september 2008

Prioriteit 1 = Werknemer zoekt werkgever

Het leven is mooi het leven is prachtig en als je even niet oplet kabbelt het voort en voort en denk je ineens 'goh wie heeft hier de regie in handen???' Oh ja ik, ik en niemand anders dan ik.
Solliciteren is aan de orde van de dag. Verder vormt mijn dag zich in het moment, erg prettig, ik kan doen waar ik behoefte aan heb, of gewoon zin in heb. Ik ben gelukkig het type dat zich nooit verveelt en aan het einde van de dag vaak denk 'is het nu alweer etenstijd?' Gedurende de dag, de week, de weken dat ik thuis ben komt langzaam maar zeker de ware essentie naar boven. De ware essentie namelijk van werk en mijn wensen omtrent werk. Ik begon heel specifiek, hier ga ik voor en niks anders, daar wil ik heen en ik wijk niet van mijn pad.... maar ja als daar amper vacatures in te vinden zijn dan ga je verder kijken. Dan vind je dus een hele hoop interessante leerzame uitdagingen in verschillende werkgebieden. Hmmm help wat wil ik nou??? Is dit nu verwarring of is dit nu wat anders? Het is wat anders, heerlijk, het is eigenlijk zo ontzettend simpel ! Wat ik wil werkelijik wil is namelijk veel breder dan eerder beschreven:

*Werken in een omgeving waar mensen met respect en liefde met elkaar omgaan.
*Werk waarbij ik een intellectuele uitdaging vind.
*Waar ik mijn passie en creativiteit kwijt kan.
*Werken met mensen.
*Ontwikkelingsmogelijkheden, zowel privé als professioneel.
*Reeële reistijd.

Nou, heerlijk dus!
Alle advies, tips, vacatures zijn welkom!
En ik sta nog steeds open voor een geheel vrijblijvend gesprek!!!

Geen opmerkingen: