zaterdag 6 september 2008

Recepten!

ALweer een week voorbij gevlogen! Ik deel het deze keer maar op in verschillende stukjes anders kan ik er zelf amper een touw aan vast knopen. Ik begin gewoon bij nu. Wat is internet geweldig. Soms ben ik zo blij met wat ik zomaar tegenkom! Daar kan ik dan de rest van de dag van genieten. Zo ook net en hopelijk kan mijn lief er vanavond ook van genieten. We eten namelijk zalm en ik dacht goh laat ik eens googlen en kijken wat ik kan vinden. Zomaar wat receptensites aangeklikt en ja hoor prima recept.... dat is het! Simpel met spinazie en pasta.... even roerbakken en klaar. Hmmm eens kijken wat staat er nog meer op deze site; wouwie! Das wel heel veel; sow en je kunt nog verder doorklikken.... ow wouw ook japans.... huh en ik kan zelfs nederlandse recepten aanklikken. Nou ik kan wel zeggen dat ik onder de indruk ben van de vele recepten uit de vele landen, werkelijk als ik vanavond begin met 1 recept weet ik dat dit leven te kort is om alles uit te proberen! Met zoveel zorg en aandacht, petje af!

Koken met liefde, zorg en aandacht is de helft van de maaltijd!

2 opmerkingen:

Herma zei

Dank je Margriet, voor de complimenten. Ik heb alle recepten acht allemaal minstens een keer gekookt. Veel succes ermee en een culinaire groet van Worldcook.

Margriet zei

Geweldig Herma! Ik ben er superblij mee, met al die recepten!
Dank!