dinsdag 9 september 2008

Ritme

Dan heb je dus hele dagen voor jezelf. Sommige mensen is het aangeboren, andere hebben er wat meer moeite voor te doen. Ik val in de laatste catagorie. Niet getreurd, een goed voornemen, elke dag gewoon om 7 uur opstaan. Waarom? Heel simpel, ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik gemakkelijk tot 9u in mijn bed kan liggen, om de dag vervolgens weinig productief door te brengen. Op mijn gemak opstaan en aan de slag met solliciteren, aan wiki te knutselen of andere webdingen. Lekker surfen en mooie sites vinden is een van mijn hobby's deze dagen! Tussendoor wat huishoudelijke dingen en dan is het alweer tijd om te koken. Ow jee dit is genieten, heerlijk!!! Helaas brengt het geen centen binnen, en toch wil ik wat meer uit mijn handen laten komen en een wat strakker ritme. Een ander soort van genieten. Ofwel gewoon om 7 uur opstaan en wat meer tempo en actie, meer resultaten. Nou weet ik ook van mezelf dat ik s'ochtends het meeste energie heb. En nu weet ik ook dat wanneer ik werk heb (ritme) ik bergen kan verzetten. Lekkere muziek van Prem Joshua op en gaan met die banaan dus.


Tijd om al die pruttelende ideeën werkelijkheid te gaan laten worden!
Het is weer een mooie nieuwe dag!
Werk aan de winkel!

Genieten van die verwachtingsvolle kriebels in mijn buik!

Geen opmerkingen: