vrijdag 12 september 2008

Ritme 2


Een paar dagen geleden schreef ik nog dat ik mezelf weer een ritme aan ga leren. Nou dat lukt aardig kan ik zeggen, vroeg opstaan heeft echt zijn voordelen! Om het vol te houden kwam er nog wat op mijn pad en dat is het volgende. Dinsdagmiddag heb ik een gesprek met mijn vriendin gehad over haar (voormalige) hond, Foofer. Heerlijk actief beessie! Door omstandigheden kan ze niet meer voor haar zorgen, daar heeft ze veel verdriet van. Ze had nieuwe baasjes gevonden maar helaas, afgelopen weekeind is ze teruggebracht. Nu studeert en werkt mijn vriendin, ze is zo'n 60 uur per weer van huis. Er was een beetje paniek hoe nu verder.... voor Foofer is het keizielig wanneer ze zoveel alleen thuis is en er telkens een hondenuitlater gevonden moet worden. Na enige moment van overleg met mijn lief en wat getwijfel (ik heb twee katten ;)) hebben we besloten dat we een maand voor Foofer zorgen. Wat voor mij dus betekent extra houvast voor ritme, aantal keer per dag heerlijk wandelen met Foofer en stokken gooien! Prachtig he hoe dat werkt.... ik ga voor ritme en dan komt Foofer op mijn pad.... En voor mijn vriendin even een zorg minder.

Nu nog een nieuw lief baasje voor Foofer!! We hebben een maand!!

Ben jij iemand die een leuk actief hondje wil?

Of ken je iemand waarvan je denkt dat Foofer op haar plek is?

Dan graag een mail of een reactie (met contactmogelijkheden) op dit bericht!


Alvast dank voor het meedenken/ meeleven!

Geen opmerkingen: