dinsdag 26 augustus 2008

En toen was het alweer Dinsdag!!

Zo gaat dat dus, de tijd vliegt, het is alweer dinsdag. Dat de tijd vliegt is niks nieuws alleen dat nu ook mijn weblog me daar bewust van maakt. Nou zal ik waarschijnlijk geen blogger zijn die elke dag wat schrijft, dat vind ik ook het mooie, niks moet alles mag. Via mijn mail heb ik alle reacties gelezen; dank daarvoor! Ik moet zeggen dat het me aanmoedigt en motiveert. Florina, ik kan je wel zeggen, helemaal ervoor gaan is spannend, er komen allerlei gevoelens bovenborrelen. Daarnaast zeeën aan gedachten, keuzes en mogelijkheden. Die paar dagen dat ik nu online ben vind ik het prachtig, de teller loopt op, ik kan mijn verhaal delen en ik geniet. Dat anderen er ook van genieten is voor mij een cadeau.
En zo simpel te bereiken, door eenvoudigweg te delen.

Geen opmerkingen: