zaterdag 23 augustus 2008

Voor alles is een eerste keer, zelfs voor bloggen...

Geen idee hoe dat bij anderen werkt, bij mij is het zo dat dingen die ik voor het eerst doe tot vervelens toe overdacht worden, uitgesteld en weer overdacht. Die drempel wordt de mount everest, de kunst wordt voor mij om al die beren op de weg vriendelijk uit te zwaaien en dan begin ik eraan .... zenuwen en gevoelens waarvan ik zelf vanalles vind komen opborrelen.
En dan begin je te schrijven en dan komt het kiezen, waar begin je mee.... jaja....

Prioriteit 1: Werknemer zoekt Werkgever
Prioriteit x: Koophuis met tuin bijhouden
Prioriteit x: Sociale contacten
Prioriteit x: Weblog schrijven
Prioriteit x: Parttime onderneming opzetten
Prioriteit x: Wiki weer gaan bijhouden
Prioriteit x: En nog veel meer....

Volgende x weer meer!




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Margriet, je bent er uh hier op je weblog dan he. En hoe. Mooie posting!! Meteen laat je ons kennismaken met je gedachtes en gevoelens. That's blogging yeah. Succes!

Anoniem zei

Dag Margriet,
Jaaa, ze is er! Hans heeft helemaal in zijn zo eigen stijl ook jou enthousiast gemaakt!
Ik heb je eerste bijdragen met veel plezier gelezen. Ik blog ook wel, maar stiekem... Ik vind dat ik (nog) niet regelmatig genoeg tijd er voor vrij maak. Terwijl het zo eenvoudig is met mijn Apple en me.account (voorheen dot.mac) en/of mijn blogger-account.

Ik wens je veel succes en wie weet kan jij mij ook over de streep krijgen. Net als Hans jou er over heen heeft kunnen halen :-D
Hartelijke groet,

Anoniem zei

Hoi lieve Margriet,

Ik vind het een erg mooi begin van je blog. Ik hoor je stem terwijl ik aan het lezen ben en voor mij wil dat zeggen dat het klopt. Wat een goed idee om zo aan een nieuwe werkgever te komen! Ik verheug me op het vervolg...

Wanneer je prioriteit bij de tuin komt, weet je waar je me kunt bereiken... :-)

Lieve groeten, hugs en kussen,
Doortje.

PS. niet alléén voor de tuin... ;-)

Anoniem zei

Ik zou zeggen, ga vooral zo door, het levert je zeker iets op. Gewoon schrijven over wat jou bezighoudt, de rest komt vanzelf !
Succes, Geert