zaterdag 23 augustus 2008

Magisch!

Magische luchten, fascinerend en bijna onmogelijk om vast te leggen! Redelijk gelukt moet ik zeggen. Bijna bovennatuurlijk, hoewel vele natuurverschijnselen overkomen alsof ze van een andere wereld zijn, op sommige plekken op deze aarbol waan ik me werkelijk in een andere wereld. Ik moet mezelf dan altijd even knijpen als ik zoiets fenominaals zie. Eenzelfde gevoel bekruipt me ook wel tijdens het mediteren, dan is het ook altijd essentieel om mijn lijf weer goed te voelen. Ja zo kom je van magisch bij mediteren en dan kan ik gelijk toelichten in welke context hiernaast de term spiritueel ertussen staat. Zo een lastig woord vind ik dat, helaas heb ik nog geen ander woord gevonden om dat uit te drukken wat ik werkelijk bedoel. Misschien vraag je je nu af wat ik er dan mee bedoel, ik ga een poging wagen. En toen was het stil vanbinnen.
Ik kom er later op terug en ga nu genieten van de stilte!


Geen opmerkingen: