zaterdag 23 augustus 2008

Prioriteit 1: Werknemer zoekt Werkgever

Zow na een zeer aparte werkervaring van afgelopen jaar bij Orion College, waar ik overigens vast nog wel eens over blog en nu geen prioriteit is, zoek ik een nieuwe baan!
Mijn orion-collega Hans Mestrum en ik hebben aan deze periode een sterke band overgehouden en hij bracht me dan ook op het idee deze weblog te starten en o.a. te gebruiken om werk te vinden. Tijdens een heerlijke dag samen aan zee met heel wat doorvragen van Hans kwam ik tot de volgende conclusies van wat ik belangrijk vind bij een job:

Dat ik mijn creativiteit kwijt kan;
Het liefst werk ik met jeugd;
Of mensen met een beperking;
Graag in de buurt van Terheijden/ Breda;
Voor de klas of ander groepswerk;
Creatieve Coaching;

Legio aan ideeën en mogelijkheden en ik ben per direct beschikbaar voor werk. Alle ideeën, suggesties en mogelijkheden zijn welkom!
Bij voorbaat DANK!






Geen opmerkingen: