zondag 24 augustus 2008

Prioriteit 1: Werknemer zoekt Werkgever Vervolg1

Graag vertel ik wat meer over waar ik heen wil met mijn werk. In mijn bevlogenheid en betrokkenheid wil ik mijn vaardigheden blijven ontwikkelen. Hierin passen de volgende stappen:
- de opleiding van Rita Maarse
- de opleiding Sociaal kunstzinnige therapie
Het zou natuurlijk bijzonder fijn zijn als mijn toekomstige werkgever de ruimte heeft om ook mijn sponsor te zijn betreffende tijd en geld!
Daarnaast wil ik mezelf graag 'up to date' houden in de wereld van de kunsten. Het een en ander bijdragen in de digi onderwijsontwikkelingen. En wel door de wiki die Hans Mestrum gestart is en waar ik me met mijn vakgebied bij heb aangesloten te gaan uitbeiden.
Wat beteft onderwijs heb ik via de posting van Hans al een zeer bruikbare tip gekregen, namelijk http://picnicyoung.nl/ Wat een geweldig initiatief! Een must voor elke school en docent, vooral binnen het nieuwe leren.
Al met al ben ik zeer bekwaam in mezelf bezig houden, ik verveel me geen moment. Helaas brengt dat geen centen binnen dus ik ben nog steeds gewillig in het vinden van de geschikte werkgever!

Ben jij mijn toekomstige werkgever? Graag licht ik in een gesprek mijn ideeën, interesse en motivatie persoonlijk toe zodat we samen kunnen bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Schroom niet mij te mailen voor een vrijblijvende afspraak.

Geen opmerkingen: